PERHATIAN!!!

Untuk Pelajar , Contoh Kerja kursus geografi yang disediakan di blog ini adalah khusus untuk pelajar SMK Taman Daya 2, Johor Bahru , Johor SAHAJA...

Untuk pembaca blog lain, sila ikut arahan guru sekolah anda masing-masing. Jika anda mahu mengambil entry ini sebagai contoh, sila tukar dan ikut keadaan pengangkutan anda di kawasan anda...

JANGAN TIRU 100% CONTOH KERJA KURSUS GEOGRAFI DALAM BLOG INI.... Saya hanya membantu bukan menyuruh anda meniru... Harap Faham..

Tuesday 2 April 2013

Contoh Penulisan Penghargaan Kerja Kursus Geografi 2013


PENGHARGAAN

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Pengetua Sekolah Menengah Kebangsaan Taman Daya 2, Pn Jamiaah bte Kechut kerana telah memberikan kepercayaan sepenuhnya kepada saya dan rakan-rakan saya membuat kajian Geografi ini. 

Terima kasih juga, saya tujukan kepada guru Geografi Tingkatan 3 Dinamik ......, Pn/ En .................. yang sentiasa memberikan tunjuk ajar dan bimbingan kepada saya dalam membuat kerja kursus ini dari awal hinggalah siap sepenuhnya.

Ucapan terima kasih juga diberikan kepada ibu dan bapa saya, ............................ dan .................................. yang telah memberikan banyak memberikan dorongan dan nasihat kepada saya bagi menyiapkan kerja khusus Geografi ini . Jasa mereka tidak dapat saya lupakan.

Tidak lupa juga kepada rakan sekelas tanpa mengira bangsa dan agama kerana sudi menolong saya bagi melengkapkan kerja khusus ini dengan sempurna terutamanya rakan sekumpulan dengan saya iaitu ......................................, .................................... , ................................... dan ..............................

Akhir sekali, ucapan terima kasih kepada responden-responden yang telah sudi meluangkan masa bagi menemu bual dan menjawab beberapa soalan berkenaan dengan tajuk ini

10 comments:

Anonymous said...

We are a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme in our community.
Your website offered us with helpful info to work on. You have performed an impressive activity and
our whole neighborhood might be thankful to you.

Anonymous said...

Hi, just wanted to tell you, I loved this post. It was helpful.
Keep on posting!

Anonymous said...

Hi! I'm at work browsing your blog from my new iphone!
Just wanted to say I love reading your blog and look
forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

Anonymous said...

Good day! I could have sworn I've visited this blog before but after browsing through many of the posts I realized it's new to me.
Regardless, I'm definitely happy I stumbled upon it and I'll be
bookmarking it and checking back frequently!

Anonymous said...

What's up, I check your new stuff regularly. Your humoristic style is witty, keep up the good work!

Anonymous said...

What's up, every time i used to check webpage posts here early in the break of day, as i enjoy to
find out more and more.

Anonymous said...

I have been surfing online more than 2 hours today, yet I never found any interesting article like yours.
It's pretty worth enough for me. In my view, if all
webmasters and bloggers made good content as you did, the net will be much more useful than ever
before.

Unknown said...

super

Unknown said...

Thank you fer your notes .

Unknown said...

Wow..really helpful..tq so much😉

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...